Post by libatttenpathe on Feb 11, 2022 5:25:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp penger ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
Jeg hater at du må vente en uke før du kan spille igjen. Annet enn det, jeg elsker dette spillet.
Vanskelig å samle nøkkel og kunder er mindre i spillet, så de er ikke i stand til å fullføre oppgaven
vet du hva, jeg virkelig elsker dette spillet som seriøst jeg kan ikke slutte å spille det 😩✋🏻 men saken er at jeg hater når annonsene plutselig dukker opp selv om jeg ikke spiller det, men det er greit fordi du trenger penger også Ikke sant. forresten, jeg tror du bør legge til google play i denne appen slik at vi kan logge på når vi vil, og det er ganske enkelt å logge på enn Facebook. Jeg håper dere kan diskutere det. jeg elsker spillet ♥️♥️
Ventet på neste restaurant. Det er bare opp til INDIA. Jeg har fullført alle nivåene, alle med 3 stjerner, men den nye restauranten åpnet ikke lenger.
Jeg kjøper edelstener, men ga meg ikke!!! Jeg kjøper edelstener for $8,98, jeg mottok det ikke!! Enn jeg kjøper igjen 😡😡😡 ikke så morsomt spill
spillet er bevisst sakte slik at du ikke kan oppnå mål. selv når du betjener alle kunder, står det at du ikke nådde målet. (ekte rip-off)
Spillet var bra i noen måneder nå vil det ikke åpne, og hvis det gjør det lukkes det bare uten å slippe deg inn. Det trenger og oppdateres. Jeg håper jeg ikke trenger å slette den siden den var favoritten min.
Jeg elsker det, virkelig. Det er morsomt, det er gratis, og det blir mer og mer utfordrende for hvert nivå. Eneste klage er, kunden dude med headwrap eller hva som helst? Øynene hans blir bokstavelig talt røde etter at jeg ga ham ordren. Skummel. Vær så snill å fikse den skumle karen.
Dette spillet var så gøy. Men fy hvor lang tid tar det før de nye nivåene slippes. Hadde visst at det ville være slik, ville jeg ikke ha lastet ned dette spillet.
Du jobber utrolig hardt for å få de magre poengene for å oppgradere apparatene dine, så du må bare avinstallere
I en frossen verden skal popsiclene som er oppgradert være 6 mynter, men de viser bare 1 mynt, så det er umulig å slå nivåene som krever pengemål. Vennligst fiks dette. Men jeg liker å spille så langt. Dette har vært det eneste problemet jeg har hatt.
Veldig morsomt spill å spille, men jeg klarer ikke å fortsette og jeg har fullført India-nivået og fått alle de 60 nøklene som trengs for neste restaurant.
Jeg har ikke noe imot reklamer, men når de viser den samme om og om igjen hele tiden i 2 dager i strekk, er det for mye, og det er en politisk annonse jeg ikke er enig i. Det var et flott spill, men det var irriterende, så jeg avinstallerte det.
Appen krasjer hele tiden. Jeg har ikke engang vært i stand til å spille en eneste runde fordi appen krasjer før siden i det hele tatt laster. Skuffende. Jeg har spilt indisk kokestjerne, og det har ikke hatt noen slike problemer.
Det er veldig fint spill, men det krever for mye diamant 💎 for alle tøffe nivåer, noe som er veldig frustrerende, vennligst endre det
Bra spill. Men 2 kjøp jeg gjorde før jeg ble sparket ut av spillet to ganger dukker aldri opp i spillet. Kan prøve å finne ut hva som skjedde. Jeg har også sendt dere en mail.
Last ned Asian Cooking Star: New Restaurant & Cooking Games .apk 0.0.49 (nyeste versjon) Android Apps.
Spillet er oppdatert, men det fungerer ikke nå..Jeg kan ikke åpne spillet og vær så snill å fikse problemet.. Jeg likte disse spillene så godt... det er så trist hvis jeg trenger å slette spillet..
michael kors online outlet store These the male is hired by each team by way of the NFL website, through the television station over the game, as the point
Jeg elsker dette spillet, men når skal du åpne den andre verdenen? Jeg er ferdig med Japan på nivå 150. J fortsetter å besøke spillet for å sjekke de neste nivåene.
Ville vært 5 stjerner, men nå må jeg installere på nytt...Selv etter ominstallering fungerer det fortsatt ikke. Prøvde det på en annen enhet og det samme. Jeg likte dette spillet veldig godt. Du har råd til oppgraderinger ved å gjenta nivåer innen rimelig tid. Grafikken er morsom. Men nå når jeg starter spillet, vil det ikke lastes, og enheten min må tvinge den til å stoppe den. Jeg er på kaffebarnivåene. Jeg startet telefonen på nytt. Ingen terning. Pass på at lastingen ikke er så buggy. Vær så snill! Jeg vil bare spille spillet.
Asian Cooking Games: Star Chef Arcade jxy
Star Chef™ : Cooking & Restaurant Game av 99Games - (Android ...
Jeg elsker spillet og er avhengig. Det eneste som stopper meg fra å gi disse 5 stjernene er hvor lang tid jeg bruker på å vente på at en ny restaurant skal åpne. Det er 2 uker siden sist jeg spilte på grunn av dette. Vennligst oppdater neste selvbegrensning slik at jeg kan fortsette å spille.
Buildings for Minecraft Rozrywka mrur
En absolutt GLEDE å spille! Ingen irriterende annonser alltid i ansiktet ditt. Spillet holder deg på tå hev uten å være vanvittig vanskelig. Kunsten er vakker, maten ser bra ut, hva mer kan jeg be om. 5 stjerner, et av mine FAVORITTspill på markedet!
Asian Cooking Games: Star Chef Arcade vzsk
Elsker dette lille spillet, men skulle ønske verdener åpnet seg raskere. Bra er at jeg ikke føler meg ranet hver gang jeg kjøper noen boostere.
Det er ikke tillatt å spille alltid spørrende hjerter 🤧🤧😭😭selv om dette spillet er fantastisk
Sammenlignet med andre tidsstyringsspill er dette ganske enkelt mesteparten av tiden (kanskje for enkelt), egnet for spillere som er nye til denne typen spill. Imidlertid skulle jeg ønske at tilberedningsmetodene var litt mer realistiske: Jeg har aldri sett noe slikt som frityrstekt dango i Japan, og maki tilberedes ved å rulle ris-toppet nori til en stokk, og deretter kuttes i passe store biter på langs. , noen ganger med pålegg i, og ikke laget individuelt, derav navnet "håndrullet". Men alt i alt et flott spill
Nydelig spill å spille raskt og ikke for vanskelig ikke bombardert med annonser med mindre du velger å se dem for å doble myntene dine mens du venter på en ny verden som åpner seg fortsett å gjøre det du gjør for å holde 5-stjerners vurderingen fra meg 👏👏👏👏👏
Dette er mine favorittspill. Så langt har det vært flott. Jeg er veldig skuffet over at oppdateringene ikke kommer raskt nok for meg, jeg har ventet på resten av India i minst 10 dager...
Xa"tr1hnb. Greit nei 😰😥😵😵😍😹🔄☑
Hvorfor må vi betale for å få edelstenene vi har samlet for å fullføre nivåene?
Elsker dette spillet, har prøvd noen andre, men dette er det beste. Jeg har nådd nivå 270 og venter på ny restaurant. Hvor lenge må jeg vente.
Er det beste spillet
Heimsendingarþjónusta í Kvam | NorgesPortalen 2022
Intha spillet nallaruku ana Android-telefon la vara bommaiya sett pannirukinga antha bommaki pathila ethachum mennesket aa legge til pannuna super aa irukum intha spillet
Flott spill så langt, men det krasjer så ofte etter å ha klikket på spill. Lastet den ned i dag. EDIT: Bokstavelig talt krasjer etter å ha klikket på play. Uspillbar på Galaxy S10+. Sletter den i dag. Skulle ønske det virket, men det gjør det ikke
dette spillet er ikke så utfordrende som indisk kokestjerne... også grafisk sett likte jeg mer indisk kokestjerne
fofura dimais Beyonce da amiga Debora (Jundiai)_1 - Canil ...
Vennligst legg til flere verdener
Vikkstar hunger games with ali a, Where is santa catalina island, ... Consorci habitatge de barcelona, Punjabi side dishes for rice, Droid razr maxx cable!
Jeg kan ikke komme gjennom etter de to verdener.. Jeg har allerede fullført tastene.. spilt mange ganger, men det fortsetter å gjenta. Oppgraderte alle tingene jeg burde oppgradere, fortsatt skjer ingenting.. hvorfor er thaaaat
Bra.. men det er ingen nivåer etter 120.. legg til flere nivåer i den..så vi kan spille.
Hva skjer? Spillet krasjer flere ganger. Spesielt hvis du spiller videoer for å tjene flere mynter og flere stjerner. Den krasjer til og med når jeg når et annet nivå.
Ikke helt bra.
Spillet var supert, men det vises veldig mye annonser
Ok
Var bra til nivå 262 og nå er jeg på 262-8... helt LATTERLIG!!! MISTET EN KUNDE MED DEN LATTERLIG HARDE RIGGINGEN!! oppdatert svar... HELE OPPGRADERINGENE BLEV KJØPT!!! KUNNE FORTSATT IKKE SLÅ DET... spiller ingen rolle, jeg slettet det og kommer ikke tilbake.
Asya Yemek Oyunları: Şef Oyunu Arcade dxni