Post by libatttenpathe on Feb 11, 2022 5:31:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic CD Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic CD Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Sonic CD Classic 2022 version ▞▞▞
Sheeesh
Jeg klarte ikke engang å laste den ned. JEG VENTEDE 5 TIMER OG DET BEGYNTE IKKE ENGÅR NEDLASTINGEN FORDI DET "VENTET PÅ WIFI." JEG HADDE TELEFONEN MIN RETT VED RUTEREN OG DEN STARTET IKKE ENGANG! JEG MÅTTE BETALE FOR AT DEN LASTES NED!!!! OG SPILLET ER IKKE ENGAVER VERDT DET I PLAYBUTIKKEN DET ER VELDIG LAGGY JEG SÅ ALLE KLAGE OVER DET PÅ YOUTUBE IKKE KJØP I DET!!!!!!!!
Så er bra spill, men jeg kan ikke støtte 5 stjerner buster for å få spesialscene alle smaragder Jeg hater spesialscene så ses senere for å få 5 stjerner i all gots emeralds og longplay også
Fantastisk spill! Spillet består av parkour, mange svinger og til og med et løp nær slutten! Selv om du fullfører spillet er det fortsatt mer å gjøre! Hvis du er den mest komplette, har du valget mellom å skape en god fremtid på hvert nivå, og hvis du ikke likte å spille som Sonic etter at du har fullført spillet, kan du spille som Tails! Totalt sett er dette spillet veldig morsomt å spille ettersom hvert nivå og bossfight er like forskjellige når du spiller dem.
Prøv å etterligne grafikken som er på bildet i selve spillet
Sonic CD Classic پرتحرک njk
jeg spilte dette spillet når jeg var barn og jeg elsker det, men denne telefonversjonen er et buggy-spill det er umulig å spille spillet fungerer ikke og når det fungerer, fungerer ikke annonsene, men hvorfor dette spillet inneholder annonser er det et lydspill sega, men hvorfor jeg spiller på denne appen, jeg kan gå og spille den på emulator med piratkopierte rom og holde kjeft
Sonic CD Classic پرتحرک njk
Dette spillet er veldig bra, men av en eller annen grunn liker sonic virkelig å gå baklengs og hoppe på egen hånd, noe som er veldig irriterende. Dessuten er det veldig gøy. Jeg glemte å nevne at noen ganger liker ikke sonic å bevege seg. D-paden må også være større, den er for liten for meg og den er veldig irriterende.
Alt er utmerket bortsett fra kontrollene, kontrollene er virkelig dårlige
Jeg liker dette spillet, men jeg føler at de burde ha brukt japan-lydsporet fordi det virkelig viser meningen med spillet.
gjør ned 3 ganger og legg inn for lyder 42 12 25 og det vil si moro er uendelig
Sonic CD Classic ایکشن prsl
Det er et flott spill, men det lar meg ikke spille offline selv om jeg kjøpte ingen annonser. Jeg bruker Android 10 hvis det hjelper med noe
Jeg hater dette spillet, sjefene er for harde, og jeg hater at hver gang du passerer et stadium må du vente på at tingen skal fullføre poengsummen din, og det kaster bort tid. Jeg beklager for folk som liker dette spillet, jeg synes synd på deg
dette spillet suger fordi når du er på nivå 3 er veldig vanskelig det vil bare at du skal dø hele tiden, ikke installer dette spillet
Det er forferdelig
Det er en feil at selv om du samler alle Time Stones (som automatisk deaktiverer robotgeneratorene hvis du samler dem alle), vil du fortsatt få en dårlig fremtid i tredje akt av de fleste stadier.
Det er greit, men det er en stor feil. Du kan ikke spille uten Internett-tilkobling. Jeg ser begrunnelsen for å stoppe folk fra å ødelegge annonsesystemet, men kan det ikke finnes et alternativ?
Heldig for de som klarer nivået (COLLISION CHAOS) ....Jeg hater virkelig når det kommer til den flipperspill-lignende strukturen😡😠. Uansett bra spill 🙂🙂🙂🙂
Jeg liker hemmeligheten hvis du får sonisk til å vente i 3 minutter, vil han si "I'm outta here" og hoppe av skjermen og forårsake et spill over
Vil ikke starte på Huawei P20 Pro
Så jeg har et problem med denne appen, hvorfor kan du ikke bruke juksekoden for sonic 1 og 2 mobil nivåvalgskoden fungerer bare ikke i denne mobilporten, så 4 stjerner gjør også en mobil sonic mania
For mange annonser. Trist å se et spill av så høy kvalitet ødelagt på denne måten. Jeg er klar over at du kan betale for å fjerne dem, men jeg tror det ikke engang burde være et gratis alternativ. Kanskje det burde være en gratis demo i stedet? Det ville garantert gi et bedre inntrykk av hva som er favorittspillet mitt.
spillet er vanskelig, dere setter som en juksekode som viser Sonic som har på seg en maske med spillet over musikk eller noe Eggman-sjefmusikk gjør meg også sint og gjør meg veldig sint. Jeg måtte faktisk avslutte spillet for å lette stresset på en av lekende spill kalt Kick the Buddy, det ble også modifisert fordi det er ett våpen jeg ønsket å bruke på det, fordi raseriet dere satte meg i var alvorlig dårlig, dere gjorde det urettferdig, bare implementer ekstrautstyret uten å slå spillet det er vanskelig å lage det er bedre 😠🌋🌋
søppel. Jeg gjorde det 5 sekunder inn i det første nivået, og det frøs og krasjet. kan ikke engang spille det.
Spillet henger
Du gjemte en veldig hemmelig melding i volum-tingen og en japansk tinge-melding som sa "moro er uendelig" med skumle bakgrunner. Sonic CD, slutt å skjule skumle mareritt. Det eneste som er bra med dette spillet er at du kan spille det.
Hva i all verden er dette spillet når jeg legger lydsporet til oss skumle sjefsmusikk deres en hemmelighet i ekstramenyen enn det er en haug med skumle sonic og den skumle sjefsmusikken er tilbake!!!
GJØR D-PAD STØRRE, vær så snill! !!!!!!!!!!!!!!-!!
Metallic Madness er det vanskeligste nivået, men jeg er en Sonic-fan, så jeg gikk gjennom dette spillet en gang, og det er HELT TIDS FANTASTISK!
Dette spillet er et veldig fint sonisk spill (fordi det er førstepart, ikke en dum ripoff som mange spill er), men det mangler en nøkkelfunksjon som Sega erstattet er innstillingene der du kan få tilgang til den beryktede "moro er uendelig"-skjermen så det er derfor jeg bare gir denne 3 stjerner fordi skjermen er så beryktet og dette spillet er bare tomt uten det, og kontrollene er vanskelige
Spillet går ikke forbi menyen når du starter et spill. Jeg har en samug galaxy note 9 med siste oppdateringer fra 2020 i november.
Det er et veldig bra spill, og det var det første sonic-spillet noen gang har spilt, men spesialstadiene er veldig vanskelige, og uansett hva som skjer, fullfør ikke spillet. dette problemet, men jeg elsker dette nye trekket u lagt til for sonic.
Jeg liker skummelt, men sega dette er et barnespill, hvorfor er det et skummelt bilde.
Vennligst fiks de tidligere temaene i feil soner og legg til alternativer for knappstørrelse
DETTE SPILLET ER EN KLASSISK JEG ELSKER DET Jeg liker haler, men hvorfor kan du ikke legge til knoker, kanskje skygge og muligens amy selv om du ikke legger dem til, det er et flott spill jeg liker racing metal sonic og ikke for mange annonser så flott spill for Kids💝🖤🤎💙💛🧡💞💚❤💗💗💕💜💛💌💟💚💛🧡💓💚💛🤍❤💜🤎💙💓💗💕💚💛👍👍👍😊😄😊💙😚😄😃😀😉😊💚 Edit: Plus grafikken er fantastisk!!! Stardes speedway er min favoritt fordi du kjører metal sonic, men noen ganger er kontrollene vanskelige, men kjempebra spill💯💙💛🧡💙🤎💕💓💗❤💚💟❣🖤🤎💜❣💟
SEGA! kan dere være så snill å lage et av de første nivåene (PINBALL-NIVÅET) MÅ LETT HVIS DU GJØR, vil jeg rangere 5 ELSKER SPILLET XD
Flott spill, men det er vanskelig å få tidsteinene. Ja, det er gammelt spill, fortsatt flott
Det er bra, men ikke nok lydtest av djevelen
Selv etter å ha betalt for å låse opp, viser den fortsatt annonser for Sega-produkter. Hvis jeg legger ut penger, vil jeg bare spille et spill uten å prøve å få solgt ting.
Det er et klassisk Sonic-spill. Selvfølgelig blir det 🌟🌟🌟🌟🌟 Det er imidlertid noen ting. For det første kan du ikke lytte til «Past»-sangene i D.A. Hage. Dessuten ville det vært veldig kult om Knuckles ble lagt til som en opplåsbar karakter. Jeg vil også ha en ikke-lagringsmodus som i 1 og 2, med de samme feilsøkingsfunksjonene og -kodene. Til slutt, er det originale PAL-lydsporet forskjellig fra det amerikanske og/eller JP? Hvis ja, kan du legge det til? Takk for at du leste dette hvis du gjorde det, og fortsett med det gode arbeidet!
pappa
Jeg vet at et spill er vanskelig å bli vanskeligere når du kommer lenger, men dette spillet tar det så langt. 1 stjerne Jeg hater dette spillet.
spillet er for vanskelig sjefene er enda vanskeligere jeg hadde tenkt å gi denne 5-stjernen, men jeg snudde meg
Tiles Hop: EDM Rush! Musik cbtr